portál o slovenskom dizajne
uzávierka súťaže
25 Sep 2014
napísal/a
sharuj googli
likuj

Súťaž na logo a obal MEMONIK

Autorka spoločenskej hry MEMONIK, Nikoleta Čeligová hľadá formou súťaže autora na návrh loga a grafické riešenie obalu uvedenej hry, ktorá bude prepájať dva svety vidiacich i nevidiacich prostredníctvom hmatu. Hra je určená pre širokú verejnosť – nevidiacich i vidiacich, deti všetkých vekových kategórií, mladých ľudí i dospelých vo vyššom veku.

3D Pexeso MEMONIK nadväzuje na obľúbenosť a tradíciu klasickej kartovej hry pexeso, ktorú pozná každý z detských čias. Je to nová a zaujímavá realizácia, ktorá nás obohacuje o nový rozmer poznania prostredníctvom hracej mriežky, 3D "kariet" a 18-stich rôznych materiálov (korok, textil, silikón, molitán, plsť...). Hra sa hrá primárne so zavretými očami pomocou škrabošiek.

V súčasnosti MEMONIK ponúka jednu s najväčších škál materiálov, v rámci hmatových

spoločenských hier. Deti sa prostredníctvom pexesa lepšie pripravia na konfrontáciu s prostredím a neočakávanými situáciami (stretnutie s nevidomým človekom), ktoré môžu nastať a bude potrebné ich riešiť už priamo v praxi, v každodennom živote (vysvetlenie v praxi môže byť náročnejšie ako pri hre). Hra MEMONIK pomáha pri osvojovaní si sociálnych a medziľudských vzťahov a integrácii do kolektívu detí.

Je to nový slovenský produkt, ktorý čoskoro obohatí hračkárstva a internetové predajne aj vďaka grantovým programom „Môžu ryby lietať?“ od nadácie Provida a „Viac dizajnu“ od Tatrabanky.

Hra rozvíja pamäť, hmatovú pamäť - jemnú motoriku, priestorovú orientáciu, trpezlivosť, sústredenie. Obohacuje dieťa o poznávací proces (hmat), sociálne procesy (skúšajú sa nové úlohy "hra na slepo"), budovanie osobnosti dieťaťa (správanie sa pri výhre, prehre, remíze poctivé hranie/ podvádzanie)

Čo treba navrhnúť?

Logo a grafické riešenia obalu hmatovej spoločenskej hry. Logo a grafika obalu budú súčasťou vizuálneho štýlu produktu.

Prihlásiť sa môžu dizajnéri, grafickí dizajnéri a študenti vysokých škôl a škôl s výučbou dizajnu a grafického dizajnu.

Kto vyhodnotí súťaž?

Víťaza určí autorka hry MEMONIK, dizajnérka Nikolera Čeligová.

Čo získa víťaz?

- hru MEMONIK s použitím víťazného návrhu na obale

- možnosť stať sa súčasťou kolektívu tvorcov sériovo vyrábaného produktu, ktorý bude niesť jeho

logotyp a grafiku

- možnosť spolupráce pri vytváraní vizuálnej identity produktu, tvorbe sloganu, výberu spôsobu

komunikácie so zákazníkmi, tvorbe webovej stránky a tvorbe propagačných materiálov (bannery,

letáky)

- finančné ohodnotenie spolupráce

- nadobudnutie nových skúseností

Čo a ako treba predložiť?

1. návrh loga hry MEMONIK, vo farebnej i čiernobielej variante,

2. návrh grafického riešenia obalu s aplikáciou loga

(grafické riešenie obalu by malo byť vo formáte 297 × 420 )

3. k hre môže byť navrhnutý aj maskot MEMONIK

Každý účastník sa môže predložiť max. 3 návrhy

Návrhy je potrebné predložiť elektronicky vo formáte PDF a v printovej podobe formát A3. Návrhy je potrebné zaslať na mailovú adresu: nikoleta@celigova.sk

K návrhom treba uviesť nasledovné údaje:

Meno a priezvisko

Škola/vzdelanie

Adresa:

Kontakt: tel:, mail

Uzávierka súťaže : 25. 09. 2014

blog comments powered by Disqus