portál o slovenskom dizajne
začiatok
07 Jul 2011
koniec
09 Jul 2011
Uzávierka rezervácie stánku
22 Jun 2011
čas
09:00
kde
POHODA 2011
Trenčianske letisko
Trenčín
link
napísal/a
sharuj googli
likuj

DESIGN MARKET POHODA 2011

DIZAJNÉRI, UMELCI A VÝTVARNÍCI POZOR!
Pripravili sme pre Vás už 2. ročník Design Marketu Pohoda 2011. Je to výborná príležitosť pre mladých začínajúcich tvorcov predávať svoje produkty priamo v strede najväčsieho festivalu na Slovensku.

Občianske združenie Euforion spolu s Fashion Recycling Lab a Festivalom Pohoda 2011 prinášajú nový formát prezentácie a predaja ručne vyrobených dizajnových produktov slovenských dizajnérov a návrhárov - Design Market

Design Market bude súčasťou Kreatívnej zóny, ktorá sa nachádza v strede areálu na voľnej trávnatej ploche medzi Zónou neziskových organizácií a Kofola stageom. Design Market tvorí 15 stánkov z dreva a banneru, chránených proti dažďu a vetru. Spolu tvoria polkruh a so vzájomným odstupom 1m, prekrytím bannerom. Predná dolná časť a boky budú pripravené na ľubovolné výtvarné stvárnenie predávajúcim.

Predávajúci má k dizpozícií priestor na stanovanie a uskladnenie tovaru v zázemí Marketu vo vnútornom priestore polkruhu, v počte 1stan/ 1 stánok.
Predajca musí deklarovať vlastný pôvod predávaných produktov. Všetky náklady predajcu spojené so samotným zabezbečením predaja, daňové povinnosti a zabezpečenie tovaru, znáša samotný predajca.

Náklady na jeden stánok na 3 dni: 120 eur

Stánok si môže prenajať jednotlivec, alebo skupina max. 2 predajcov.
Súčasťou poplatku je 1 vstup / dizajnér na Festival Pohoda 2011

Počet stánkov: 15
Rozmer stánku: 2x1x2m
Materiál: drevo, banner, OSB dosky, povrchová úprava

Rezervácie stánkov iba mailovou formou na matejborovicka@euforion.sk

Rezervácie nám posielajte do 22.6.2011
Poplatok treba uhradiť v hotovosti do 24.6.2011, osobne na adrese: Občianske združenie Euforion, Dobrovičová 16, Bratislava
Tel. 0905 634 836, 0907 796 660

Viac o Design Markete najdete na stránke www.zdruzenie.euforion.sk

blog comments powered by Disqus