pridané
18 Aug 2008
napísal/a
posledné články
sharuj googli
likuj
Súťaž na nové logo EURO 26
EYCA – Európska asociácia mládežníckych kariet vyhlasuje medzinárodnú súťaž na nové logo pre mládežnícku kartu EURO<26.
EURO<26 je najväčšia mládežnícka karta, ktorú používa viac ako 4 milióny mladých Európanov. Karta poskytuje zľavy na cestovanie, ubytovanie, kultúrne podujatia a iné služby a tovary.
EYCA (European Youth Card Association) je združením všetkých národných organizácií vydavajúcich karty v 42 krajinách od Andory až po Wales. Cieľovou skupinou sú ľudia mladší, ktorí nemusia byť študentami, aby využívali výhody karty. Organizácia, ktorá vznikla v roku 1987 doteraz používala ako svoje logo takzvaného Herkulesa - čiernu postavu, ktorá "žongluje" s čiernymi európskymi hviezdičkami a symbolizuje silu mládeže.
Spolu so zmenou vekovej hranice držiteľov kariet z 26 na 30 rokov vstupuje EYCA do procesu re-brandingu loga a značky. Odmenou pre výhercu grafickej súťaže je 5 000 EUR. Zúčastniť sa môžu rovnako jednotlivci ako aj profesionálni grafickí dizajnéri či grafické štúdiá.
Súťaž potrvá do 30. septembra 2008. Záujemcovia môžu posielať maximálne 8 návrhov na adresu logo@eyca.org. Konkrétne podmienky súťaže a požiadavky na nové logo môžu účastníci stiahnúť na www.euro26.org.
Súťažná komisia zložená z medzinárodných expertov vyberie tri finálne logá, z ktorých si jednotlivé EURO<26 organizácie zvolia výherné logo hlasovaním. Výsledky budú vyhlásené na web stránke organizácie 14. novembra 2008.
Viac v dizajn briefe.